Az Önce Canım Sıkılıyordu.

Photoshopu Acıp Oyalnayım Dedim Ortaya Bu Çıktı.

Umarım Begenirsiniz.

Not: Bu arada Bir Anket Açmak İstiyorum ; Bu Bölümde Tasarımlarımızı Yayınlayabilecegimiz Çalışmalrınız Adında Bir Bölüm Acılmasını İStermisiniz ?