evet açılmalı derim kim ne yapabiliyor bunları görebilmeliyiz. ayrıca tasarımın harika olmuş
ErdeM adlı üyeden alıntı:
Öncelikle Tasarımın Hoş Olmuş Ve Bence de Bölüm Açılmalı.
Begendiginize Sevindim Arkadaşlar.
Sanırım Diger Arkadaşların Yaptıgımız Çalışmaların Yayınlayabilecegimiz bir Bölümü İstemiyorlar ?