dennishan; takip ettim bütün çalışmalarında şu kıvrıklı elastik çubukları yapıyor ve içini doldurmaya çalışıyorsun ama beceremiyorsun.Kesik kesik oluyor ya onları her çalışmana ekleme yada nasıl yapıldığını öğrenmeye çalış.
Eleştirin İçin Teşekkürler..
Sanırım o arkadaki 3 lüden bahsediyorsun onu önceki gün keşfettim ve benim cok hoşuma gitti photoshopta cok uzman degilim kendimce birseyler ögrenmeye çalışıyorum deneme yanılma yöntemi ile
egerki sen biliyorsan dogrusunu yapmayı bana ögretirsen sevinirim
Yapıcı Eleştirilere Ve Bilgi Paylaşımına Her Zaman acıgımdır...