• 27-09-2008, 20:57:11
    #10
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana kim kefil ?
    Komik
  • 27-09-2008, 20:59:33
    #11
    Eline sağlık hocam hepsi hoş görünüyo
  • 27-09-2008, 21:02:31
    #12
    Teşekkürler hocam
  • 27-09-2008, 21:07:25
    #13
    Berbat çalışmalarında var , hoş çalışmalarında var. Genel olarak amatör ancak idare eder

    Yanlız öyle tasarımların tamamı bana aittir falan deme lütfen

    Icon'ları senmi tasarladın ? Mesela o kahveyi falan ? Öyle kola kutusunun üstüne " A " harfi koymak ile tüm tasarım sana ait olmuyor
  • 27-09-2008, 21:20:30
    #14
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat çalışmalarında var , hoş çalışmalarında var. Genel olarak amatör ancak idare eder
    Yanlız öyle tasarımların tamamı bana aittir falan deme lütfen
    Icon'ları senmi tasarladın ? Mesela o kahveyi falan ? Öyle kola kutusunun üstüne " A " harfi koymak ile tüm tasarım sana ait olmuyor
    İnanmayanlar oluyor o yüzden iconlar bana ait deil.
  • 28-09-2008, 02:06:19
    #15
    öncelikle senin gibi arkadaşları yürekten kutluyorum, kendi özünüzden bişiler yaratmak kadar güzel birşey olamaz.

    bunun yanında umarım beni yanlış anlamassın ama biraz acemilik var sanırım standart olmuş biraz daha çabalarsan olacak bu iş
  • 28-09-2008, 02:18:17
    #16
    çok güzel çalışmalar
  • 28-09-2008, 03:42:43
    #17
    harika tasarımlar
  • 28-09-2008, 10:30:21
    #18
    Teşekkür ederim