Berbat çalışmalarında var , hoş çalışmalarında var. Genel olarak amatör ancak idare eder

Yanlız öyle tasarımların tamamı bana aittir falan deme lütfen

Icon'ları senmi tasarladın ? Mesela o kahveyi falan ? Öyle kola kutusunun üstüne " A " harfi koymak ile tüm tasarım sana ait olmuyor
İnanmayanlar oluyor o yüzden iconlar bana ait deil.