Konu
Tasarim(larim)
28-09-2008, 02:06:19
#15
Cyraxus
öncelikle senin gibi arkadaşları yürekten kutluyorum, kendi özünüzden bişiler yaratmak kadar güzel birşey olamaz.
bunun yanında umarım beni yanlış anlamassın ama biraz acemilik var sanırım
standart olmuş biraz daha çabalarsan olacak bu iş