Tasarim(larim) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarim(larim)
182
●
13.716
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Tasarim(larim)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
07-10-2008, 14:45:27
#28
GrafikerCan
Teşekkür ederim.
SilkRoad Bilgileri Banner Eklenmiştir.
WebEngineer Banner Eklendi.
Dağhan Külegeç Afiş
07-10-2008, 20:07:13
#29
VooDoo
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
işte benim kardesim
07-10-2008, 20:27:39
#30
istizan
wayy topraaam.çok güzel çalışmalar. Her zaman Destek Tam destek kardeşime...
07-10-2008, 22:09:49
#31
GrafikerCan
VooDoo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte benim kardesim
istizan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
wayy topraaam.çok güzel çalışmalar. Her zaman Destek Tam destek kardeşime...
2Nizede tsk ederm
))
10-10-2008, 21:31:24
#32
KorsaNvBh
ilk sayfada adamın dediği gibi tm de yaptıklarını r10da yapamıyorsun
.
tasarımlar güzel ama hazır icon çok
11-10-2008, 10:32:12
#33
GrafikerCan
Yani kesin bir yanıt istiyorum r10da kötü tmde cok iyimi diyosun ?
Baysallar İletisim İnce Uzun Banner :
11-10-2008, 13:34:20
#34
KorsaNvBh
dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
11-10-2008, 15:47:16
#35
EyberBilisim
Üyeliği durduruldu
Dağhan çalışmasında kesim hatası var can
Diğer çalışmalarında gayet iyi
11-10-2008, 16:40:43
#36
GrafikerCan
KorsaNvBh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
O
Eskiden
di
EyberBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dağhan çalışmasında kesim hatası var can
Diğer çalışmalarında gayet iyi
Saol berkay abi.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler