• 07-10-2008, 14:45:27
    #28
    Teşekkür ederim.
    SilkRoad Bilgileri Banner Eklenmiştir.
    WebEngineer Banner Eklendi.

    Dağhan Külegeç Afiş

  • 07-10-2008, 20:07:13
    #29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    işte benim kardesim
  • 07-10-2008, 20:27:39
    #30
    wayy topraaam.çok güzel çalışmalar. Her zaman Destek Tam destek kardeşime...
  • 07-10-2008, 22:09:49
    #31
    VooDoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte benim kardesim
    istizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wayy topraaam.çok güzel çalışmalar. Her zaman Destek Tam destek kardeşime...
    2Nizede tsk ederm ))
  • 10-10-2008, 21:31:24
    #32
    ilk sayfada adamın dediği gibi tm de yaptıklarını r10da yapamıyorsun.
    tasarımlar güzel ama hazır icon çok
  • 11-10-2008, 10:32:12
    #33
    Yani kesin bir yanıt istiyorum r10da kötü tmde cok iyimi diyosun ?

    Baysallar İletisim İnce Uzun Banner :

  • 11-10-2008, 13:34:20
    #34
    dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
  • 11-10-2008, 15:47:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Dağhan çalışmasında kesim hatası var can Diğer çalışmalarında gayet iyi
  • 11-10-2008, 16:40:43
    #36
    KorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
    O Eskidendi

    EyberBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağhan çalışmasında kesim hatası var can Diğer çalışmalarında gayet iyi
    Saol berkay abi.