KorsaNvBh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
O Eskidendi

EyberBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dağhan çalışmasında kesim hatası var can Diğer çalışmalarında gayet iyi
Saol berkay abi.