Konu
Tasarim(larim)
11-10-2008, 16:40:43
#36
GrafikerCan
KorsaNvBh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dediğim şu tmde milletin bannerını çalıp kendim yaptım diyebiliyorsun ama r10da yapamıyorusn
O
Eskiden
di
EyberBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dağhan çalışmasında kesim hatası var can
Diğer çalışmalarında gayet iyi
Saol berkay abi.