Yeni Logom - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Logom
9
●
589
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Yeni Logom
1
2
12-04-2008, 18:57:25
#1
Eges
Üyeliği durduruldu
İnternet araması üzerine gelişen
Link17.net
e yeni logo hazırladım ve sizlerle paylaşmak istedim.umarım beğenirsiniz.
soldaki yeni sağdaki eski
12-04-2008, 19:24:10
#2
Eges
Üyeliği durduruldu
buda kabataslak sayfa tasarımı
biri bi eleştirsin yada yorum yazsın yaws
12-04-2008, 19:31:26
#3
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel olmuş eski logo nasıldı karşılaştıralım
12-04-2008, 19:34:33
#4
Eges
Üyeliği durduruldu
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş eski logo nasıldı karşılaştıralım
ekledim
12-04-2008, 19:51:45
#5
psblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Açıkcası beğenmedim. renkler çok cansız. Özellikle clipart
web 2.0 yöntemini kullanmalısınız bence. kolay gelsin.
12-04-2008, 19:52:16
#6
JONJOM
Üyeliği durduruldu
Eskisine göre çok çok güzel. Ana sayfada güzel oturmuş. Bozma böyle kalsın
12-04-2008, 20:02:11
#7
Eges
Üyeliği durduruldu
psblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıkcası beğenmedim. renkler çok cansız. Özellikle clipart
web 2.0 yöntemini kullanmalısınız bence. kolay gelsin.
resmi büyütüp iyi bakarsan renklere
harflerin bile simetrik sıralaması var
12-04-2008, 20:04:21
#8
psblog
büyüterek küçülterekde bakmıştım zaten. biraz daha canlı renkler kullanılmalı bana göre tabi.. kolay gelsin.
12-04-2008, 20:07:49
#9
Mikaji
Misafir
kötü olmuş.daha kaliteli olması gerekiyor.Üstteki adam figürü başka yerden alınmış bir imaj.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler