• 12-04-2008, 18:57:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İnternet araması üzerine gelişen Link17.net e yeni logo hazırladım ve sizlerle paylaşmak istedim.umarım beğenirsiniz.

    soldaki yeni sağdaki eski
  • 12-04-2008, 19:24:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    buda kabataslak sayfa tasarımı
    biri bi eleştirsin yada yorum yazsın yaws
  • 12-04-2008, 19:31:26
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş eski logo nasıldı karşılaştıralım
  • 12-04-2008, 19:34:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş eski logo nasıldı karşılaştıralım
    ekledim
  • 12-04-2008, 19:51:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıkcası beğenmedim. renkler çok cansız. Özellikle clipart

    web 2.0 yöntemini kullanmalısınız bence. kolay gelsin.
  • 12-04-2008, 19:52:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eskisine göre çok çok güzel. Ana sayfada güzel oturmuş. Bozma böyle kalsın
  • 12-04-2008, 20:02:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    psblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası beğenmedim. renkler çok cansız. Özellikle clipart
    web 2.0 yöntemini kullanmalısınız bence. kolay gelsin.
    resmi büyütüp iyi bakarsan renklere harflerin bile simetrik sıralaması var
  • 12-04-2008, 20:04:21
    #8
    büyüterek küçülterekde bakmıştım zaten. biraz daha canlı renkler kullanılmalı bana göre tabi.. kolay gelsin.
  • 12-04-2008, 20:07:49
    #9
    Misafir
    kötü olmuş.daha kaliteli olması gerekiyor.Üstteki adam figürü başka yerden alınmış bir imaj.