Mikaji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kötü olmuş.daha akliteli olması gerekiyor.Üstteki adam figürü başka yerden alınmış bir imaj.
Evet o nu ayrdı yerden aldım zaten.Neyse yorumlar iyin teşekkürler