Konu
Yeni Logom
12-04-2008, 19:51:45
#5
psblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Açıkcası beğenmedim. renkler çok cansız. Özellikle clipart
web 2.0 yöntemini kullanmalısınız bence. kolay gelsin.