Konu
Yeni Logom
12-04-2008, 20:04:21
#8
psblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
büyüterek küçülterekde bakmıştım zaten. biraz daha canlı renkler kullanılmalı bana göre tabi.. kolay gelsin.