İkisininde farklı özelliklerde güçlü yanları vardır elbette. Fakat benim asıl merak ettiğim ve sormak istediğim neden web tasarımda Photoshop daha çok kullanılıyor? Sonuçta Fireworks sadece web tasarım için özelleştirilmiş bir yazılım. Bunun yanı sıra geleceğe yönelik olarak hangi sistem üzerinde daha çok gelişme yapılması planlanıyor veya tahmin ediliyor?
Defalarca tartışmaya açılan bir konu. Öyle durumlar oluyor ki FW PS'ye göre çok daha avantajlı duruma geliyor. Buna basit bir örnek olarak hazırladığınız tasarımı dilimlemede, buton haline getirmede büyük kolaylıkları var.