Anket Photoshop mu Fireworks mü?
Toplam Katılımcı Sayısı: 59
Photoshop mu Fireworks mü?
PS
%66,10 (39 Oy)
FW
%33,90 (20 Oy)
  • 13-09-2010, 18:59:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    PS
  • 13-09-2010, 19:07:35
    #11
    Şimdi ikisininde menuleri içeirği birbirine benzesede uzmanlıkları çok farklı birbirinden.

    Mesala Slice yapmada FW üzerine tanımam üstelik exportları çok yerinde ve özelleştirilebiliyor. Fakat Ps bu olay yok.

    Mesala Fw de slice hot spot larla buton açılır menu gibi öğeleri tasarımın üzerinde yapa biliyorsun buda Ps de yok.

    Mesala Ps de effectlerin uygulamalarını Fw görmen çok az ve zor.

    Ben tasarımı Ps de yapıp Fw de HTML formata dönüştürenlerdenim. Helede css varsa işin içinde Fw mükemmel

    ama dediğim gibi ikisi elmayla armut gibi birbirine artı ve eksileri var kıyaslanamaz bence
  • 13-09-2010, 20:40:05
    #12
    grafik içinse tabiki ps
  • 24-09-2010, 01:01:31
    #13
    İkisininde farklı özelliklerde güçlü yanları vardır elbette. Fakat benim asıl merak ettiğim ve sormak istediğim neden web tasarımda Photoshop daha çok kullanılıyor? Sonuçta Fireworks sadece web tasarım için özelleştirilmiş bir yazılım. Bunun yanı sıra geleceğe yönelik olarak hangi sistem üzerinde daha çok gelişme yapılması planlanıyor veya tahmin ediliyor?
  • 27-09-2010, 15:25:07
    #14
    CS5
    Üyeliği durduruldu
    FW de Yapacagınız şeyler Psye Gore Sınırlı tamam herşey Kolay Gibi Goruyor Fw de Ama Kapsamlı Geniş Değil Tabiki PS
  • 27-09-2010, 17:39:02
    #15
    Defalarca tartışmaya açılan bir konu. Öyle durumlar oluyor ki FW PS'ye göre çok daha avantajlı duruma geliyor. Buna basit bir örnek olarak hazırladığınız tasarımı dilimlemede, buton haline getirmede büyük kolaylıkları var.
  • 02-10-2010, 03:47:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Başımın belası, ttnet'in sloganını çalıyorum.
    Photoshop ile, herşey mümkün!
  • 27-10-2010, 00:15:03
    #17
    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tasarımı Ps de yapıp Fw de HTML formata dönüştürenlerdenim. Helede css varsa işin içinde Fw mükemmel
    Katılıyorum.
  • 29-10-2010, 01:06:27
    #18
    ilk olarak PS ile tanıştım fakat web çizimlerinde FW daha pratik olduğu için yola FW ile devam ediyorum.