Şimdi ikisininde menuleri içeirği birbirine benzesede uzmanlıkları çok farklı birbirinden.

Mesala Slice yapmada FW üzerine tanımam üstelik exportları çok yerinde ve özelleştirilebiliyor. Fakat Ps bu olay yok.

Mesala Fw de slice hot spot larla buton açılır menu gibi öğeleri tasarımın üzerinde yapa biliyorsun buda Ps de yok.

Mesala Ps de effectlerin uygulamalarını Fw görmen çok az ve zor.

Ben tasarımı Ps de yapıp Fw de HTML formata dönüştürenlerdenim. Helede css varsa işin içinde Fw mükemmel

ama dediğim gibi ikisi elmayla armut gibi birbirine artı ve eksileri var kıyaslanamaz bence