Ben tüm işlerim için Photoshop u kullanıyorum.Ama FireWorks programını çok tavsiye eden oldu.Ama başlamaya hiç fırsatım olmadı.Ben açıkcası Photoshop'da fareyi kalem , ekranı ise kağıt olarak kullanabiliyorum.El yeteneğim gelişmiş bir durumda.İstediğim resimi , şekli vb. materyali çizebiliyorum.