Anket Photoshop mu Fireworks mü?
Toplam Katılımcı Sayısı: 59
Photoshop mu Fireworks mü?
PS
%66,10 (39 Oy)
FW
%33,90 (20 Oy)
  • 21-08-2010, 11:08:43
    #1
    Grafik tasarım için sizce, PhotoShop mu FireWorks mü?
  • 21-08-2010, 11:10:01
    #2
    photoshop daha çok resimsel işlerde kullanılıyor ama webtasarım için fireworksu kullanıyorum daha basit bir yapısı var
  • 21-08-2010, 11:10:12
    #3
    grafik tasarım için ps, web için fw daha makbuldür.
  • 21-08-2010, 11:14:24
    #4
    Bana Göre Fw (:
  • 21-08-2010, 11:23:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben tüm işlerim için Photoshop u kullanıyorum.Ama FireWorks programını çok tavsiye eden oldu.Ama başlamaya hiç fırsatım olmadı.Ben açıkcası Photoshop'da fareyi kalem , ekranı ise kağıt olarak kullanabiliyorum.El yeteneğim gelişmiş bir durumda.İstediğim resimi , şekli vb. materyali çizebiliyorum.
  • 21-08-2010, 12:21:11
    #6
    piyasada ps fw ye göre daha çok bilinmektedir.
  • 12-09-2010, 23:26:28
    #7
    bL4ckworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik tasarım için sizce, PhotoShop mu FireWorks mü?
    PhotoShop
  • 13-09-2010, 14:01:34
    #8
    Photoshop kullanıyorum web arayüz çizerken.
  • 13-09-2010, 14:21:34
    #9
    web için fireworks vazgeçilmez tadına bir bakan bir daha bırakmaz