Anket Photoshop mu Fireworks mü?
Toplam Katılımcı Sayısı: 59
Photoshop mu Fireworks mü?
PS
%66,10 (39 Oy)
FW
%33,90 (20 Oy)
  • 30-10-2010, 22:14:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    abi fireworks mu kaldı ya. photoshop... hatta adobe nin tamamı
  • 08-11-2010, 08:16:01
    #20
    Gmn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sunset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başımın belası, ttnet'in sloganını çalıyorum.
    Photoshop ile, herşey mümkün!
    +1