• 13-02-2009, 19:17:30
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seçtiğiniz image in buton olarak atandığına dikkat edin (eğer movie clip ya da graphic yazıyorsa action uygulanamaz)
    ardından ilgili kodu girin.
    buton atamak için, ctrl + L ye basın, kütüphaneden o ikona gelin sağ tıklayıp button seçeneğini işaretleyin.
    ya da ikonunuza tıklayın f8 e basın butonu seçin.
    kolay gelsin.
    movie clip e nasıl action uygulanamaz ya enteresan ben devamlı uyguluyorumda illa buton mu olması lazım tıklanması için yanlışın var dostum
  • 13-02-2009, 19:28:07
    #11
    söylediğim şey şundan ibaret , Action Script 3 ile bir çalışma yapıyorsunuz , bir mc yada buton oluşturun ve üzerine sol tıklayıp F9 a basın , bakalım oraya action script yazabiliyormusunuz... Olay buydu neden bu kadar uzatıldı anlamadım. ActionScript 3 sadece Class ve Frameler üzerine yazılıyor.
  • 13-02-2009, 19:31:10
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    actionscript 2 çalışıyor sanırım arkadaş
  • 13-02-2009, 19:35:24
    #13
    Evet ActionScript 2 de çalışıyor.Ben
    Alıntı
    eğer actionscript 3 kullanıyorsanız
    ifadesini kullanmıştım mesajımı yazarken sanırım yanlış anlaşıldım yada tam okunmadı mesajım.
  • 13-02-2009, 22:03:17
    #14
    pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    movie clip e nasıl action uygulanamaz ya enteresan ben devamlı uyguluyorumda illa buton mu olması lazım tıklanması için yanlışın var dostum
    cs3 ve cs4 te uygulama kısıtlaması getirilmiş. professional 8 de uygulayabiliyorsunuz, ben cs4 te uygulayamıyorum, action script açılmıyor ?
  • 13-02-2009, 22:47:23
    #15
    anlamadıysan yada yetersizde buyur.
    Flash CS3 link verme? - Google'da Ara
  • 14-02-2009, 15:17:09
    #16
    Arkadaşlar tekrar söylüyorum;

    Bunun Flash 8 Flash CS3 Flash CS4 olmasıyla alakası yok , yani actionscript yazamamanızın sebebi açtığınız çalışma sahnesinin AS3 versiyonu seçilerek açılmasındandır. Siz Flash CS4 de Action Script 2 uygulaması geliştirmek isterseniz Movie Clip ve butonlar üzerine ActionScript kodlarını yazabiliyorsunuz. Durum Sadece Actionscript 3 ile çalışanlar için geçerli kendileri mc ler ve butonlar üzerine actionscript yazamazlar. Olay bu.
  • 14-02-2009, 19:30:25
    #17
    cyberwolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tekrar söylüyorum;
    Bunun Flash 8 Flash CS3 Flash CS4 olmasıyla alakası yok , yani actionscript yazamamanızın sebebi açtığınız çalışma sahnesinin AS3 versiyonu seçilerek açılmasındandır. Siz Flash CS4 de Action Script 2 uygulaması geliştirmek isterseniz Movie Clip ve butonlar üzerine ActionScript kodlarını yazabiliyorsunuz. Durum Sadece Actionscript 3 ile çalışanlar için geçerli kendileri mc ler ve butonlar üzerine actionscript yazamazlar. Olay bu.
    ok. doğru söylüyorsun.