söylediğim şey şundan ibaret , Action Script 3 ile bir çalışma yapıyorsunuz , bir mc yada buton oluşturun ve üzerine sol tıklayıp F9 a basın , bakalım oraya action script yazabiliyormusunuz... Olay buydu neden bu kadar uzatıldı anlamadım. ActionScript 3 sadece Class ve Frameler üzerine yazılıyor.