Arkadaşlar tekrar söylüyorum;

Bunun Flash 8 Flash CS3 Flash CS4 olmasıyla alakası yok , yani actionscript yazamamanızın sebebi açtığınız çalışma sahnesinin AS3 versiyonu seçilerek açılmasındandır. Siz Flash CS4 de Action Script 2 uygulaması geliştirmek isterseniz Movie Clip ve butonlar üzerine ActionScript kodlarını yazabiliyorsunuz. Durum Sadece Actionscript 3 ile çalışanlar için geçerli kendileri mc ler ve butonlar üzerine actionscript yazamazlar. Olay bu.