movie clip e nasıl action uygulanamaz ya enteresan

ben devamlı uyguluyorumda illa buton mu olması lazım tıklanması için yanlışın var dostum
cs3 ve cs4 te uygulama kısıtlaması getirilmiş. professional 8 de uygulayabiliyorsunuz, ben cs4 te uygulayamıyorum, action script açılmıyor ?