Ufak bi soru
4
●210
- 16-01-2019, 00:19:54merhaba dostlar yeğen için bebek etiketi hazırlıyorum 3x3 yaptım yazı cok kalitesiz ve küçük çıktı. bebek şekerinin üzerinde kullanacağım. Acaba daha önce böyle bişe yapan oldumu. Yazıcımdan cıktı alıp kesip zımbalayacağız. yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa cok makbule geçer
- 16-01-2019, 00:32:14doğrudur hocam 300dpi yaptımhikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle