• 16-01-2019, 00:19:54
    #1
    merhaba dostlar yeğen için bebek etiketi hazırlıyorum 3x3 yaptım yazı cok kalitesiz ve küçük çıktı. bebek şekerinin üzerinde kullanacağım. Acaba daha önce böyle bişe yapan oldumu. Yazıcımdan cıktı alıp kesip zımbalayacağız. yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa cok makbule geçer
  • 16-01-2019, 00:30:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hangi program ile yaptınız çözünürlük dpi kaç kullandınız convertlediniz mi pdf mi baskı aldınız vs hepsini yazar mısınız çok kötü neden çıktı acaba ?
  • 16-01-2019, 00:31:37
    #3
    hocam aynı olayı bende yaşamıştım, çözünürlük ayarlarını yaptınız mı ? 300DPI da çalışmanız gerekiyor sanırım.
  • 16-01-2019, 00:32:14
    #4
    hikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynı olayı bende yaşamıştım, çözünürlük ayarlarını yaptınız mı ? 300DPI da çalışmanız gerekiyor sanırım.
    doğrudur hocam 300dpi yaptım
  • 27-05-2019, 00:58:12
    #5
    Hocam posta kutunuz dolu mesaj atıyorum