Konu
Ufak bi soru
16-01-2019, 00:30:13
#2
mkadzynn
Üyeliği durduruldu
Hangi program ile yaptınız çözünürlük dpi kaç kullandınız convertlediniz mi pdf mi baskı aldınız vs hepsini yazar mısınız çok kötü neden çıktı acaba ?