hikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aynı olayı bende yaşamıştım, çözünürlük ayarlarını yaptınız mı ? 300DPI da çalışmanız gerekiyor sanırım.
doğrudur hocam 300dpi yaptım