Konu
Ufak bi soru
16-01-2019, 00:31:37
#3
hikmetbey
hocam aynı olayı bende yaşamıştım, çözünürlük ayarlarını yaptınız mı ? 300DPI da çalışmanız gerekiyor sanırım.