• 21-06-2006, 15:39:47
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Programmer Studio
  • 21-06-2006, 18:45:04
    #29
    Misafir
    yav şu topici sabit yapsınlar valal süper editörler söylemiş arkadaşlar
  • 21-06-2006, 19:42:45
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hala "Dream Weaver" diosunuz

    webpagemaker çıktı arkadaşlar google a yazın indirin eminim çok seveceksiniz
  • 21-06-2006, 19:46:16
    #31
    ErsaT adlı üyeden alıntı:
    Photo Shop CS2
    And
    Dreamweaver

    Birleşimi
    +1907

    frontpage ile tasarım falan yapılmaz. Çalınan tasarımlar editlenir sadece.
    O işe yarar.

    templatemonster tasarımları gibi bütün prof işler photoshop ile yapılır.
    Oluşturulan psd dosyaları html formatında kayıt edilip
    Dreamweaver ile css dosyaları oluşturulup kullanılır.

    işi ciddi boyutta yapmak isteyenlerin gidecegi ilk kurs grafik tasarımı kursudur.
    örnek:
    http://www.bilgeadam.com/Bireysel/Eg...g.aspx?m=2&a=0

    iyi bir php coderın çantasında

    photoshop CS2
    Dreamweaver
    Appserv
    Phped yada Zend studio
    mysqlfront 2.5
    winamp

    bu program bileşenleri ile süper işler çıkartıla bilir.
  • 21-06-2006, 19:54:27
    #32
    ya ben asp ciyim ama bu winamp neden gerekli çakamadım
  • 21-06-2006, 20:45:40
    #33
    Misafir
    redbaron adlı üyeden alıntı:
    ya ben asp ciyim ama bu winamp neden gerekli çakamadım
    Bi çeşit Güzel bir yaz akşamında slow bir şarkı eşliğinde daha iyi grafik yapabilme piskolojisi
  • 21-06-2006, 23:57:39
    #34
    redbaron adlı üyeden alıntı:
    ya ben asp ciyim ama bu winamp neden gerekli çakamadım
    aspci demek henüz dogru yolu bulamamış, geleceğin phpcisi demektir

    müziksiz tasarım yapılır mı yaw sonra ilham gelmez
  • 22-06-2006, 00:00:47
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    +1907

    frontpage ile tasarım falan yapılmaz. Çalınan tasarımlar editlenir sadece.
    O işe yarar.
    yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    -1 radmin
    frontpage ile tasarım yapılmaz mı ?

    bu yorumdan sonra ben senin alnını karışlarım ben senin alnını karışlarım
  • 22-06-2006, 00:13:23
    #36
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    +1907

    frontpage ile tasarım falan yapılmaz. Çalınan tasarımlar editlenir sadece.
    O işe yarar.
    ben bütün tasarımlarımı frontpage ile yaparım hiçbiride çalıntı değildir
    önce fireworks de nası lbirşey yapacağımı çizerim image olarak. sonra bunu frontpage de tablolar vasitası ile yapar asp olarak da diğer işlerimi hallederim. site ortaya çıkar.

    ne yani biz şimdi tasarım hırsızı mı olduk?