redbaron adlı üyeden alıntı:
ya ben asp ciyim ama bu winamp neden gerekli çakamadım
Bi çeşit Güzel bir yaz akşamında slow bir şarkı eşliğinde daha iyi grafik yapabilme piskolojisi