redbaron adlı üyeden alıntı:
ya ben asp ciyim ama bu winamp neden gerekli çakamadım
aspci demek henüz dogru yolu bulamamış, geleceğin phpcisi demektir

müziksiz tasarım yapılır mı yaw sonra ilham gelmez