Misafir adlı üyeden alıntı:
+1907
frontpage ile tasarım falan yapılmaz. Çalınan tasarımlar editlenir sadece.
O işe yarar.
ben bütün tasarımlarımı frontpage ile yaparım hiçbiride çalıntı değildir

önce fireworks de nası lbirşey yapacağımı çizerim image olarak. sonra bunu frontpage de tablolar vasitası ile yapar asp olarak da diğer işlerimi hallederim. site ortaya çıkar.
ne yani biz şimdi tasarım hırsızı mı olduk?