Tasarım ve basit kodlama : Dreamweaver 8.0
İleri düzey kodlama : Notepad
Yanlız söle bişey var Front Page kullananlar Dreamweaver kullanamıyor sahsen gördüm.Kimin eli neye yatkında onu kullansın ama baslangıc için Dreamweaver Mx 2004 tavsiye ederim türkceside var.
En iyi web tasarım programı hangisi?
141
●27.627
- 12-05-2007, 15:55:29
- 12-05-2007, 16:19:32Üyeliği durdurulduPhotoshop kurulu bile değildir bilgisayarımda.
Tasarım olarak Fireworks kullanırım.
Kodlama için Dreamweaver ve Aptana kullanırım. Özellikle css yazarken aptana çok mükemmel hangi css kodu iede çalışıyor mozillada çalışıyor çalışmıyor gösteriyor..
Forever Fireworks+Dreamweaver+Aptana
Anti Photoshop+FrontPage
photoshop'a grafik düzenlemede lafım yok ama web olduğu zaman sevmiyorum.
