Photoshop kurulu bile değildir bilgisayarımda.
Tasarım olarak Fireworks kullanırım.
Kodlama için Dreamweaver ve Aptana kullanırım. Özellikle css yazarken aptana çok mükemmel hangi css kodu iede çalışıyor mozillada çalışıyor çalışmıyor gösteriyor..
Forever Fireworks+Dreamweaver+Aptana
Anti Photoshop+FrontPage

photoshop'a grafik düzenlemede lafım yok ama web olduğu zaman sevmiyorum.