Son mesaj yazılalı 1 yıl olmuş ben ozamanlar gta oynuodum ama şuan Ps cs2 dreamweaver bide radminin ediği winamp :P açtmmı stam1na rammstein placebo zamanın geçtiğini anlamıom

Azdaha unutuyordum bide Ahmet var