• 22-12-2010, 00:33:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    harika bi portföy ++
  • 22-12-2010, 00:38:38
    #11
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++ Destek
    Alex_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konumu kapattım ve destek veriyorum.
    o zaman arkadaşa 200 er lira gönderinde iş yapsın


    Ek olarak referanslar oldukça sağlam.

    Başarılar.
  • 22-12-2010, 01:49:45
    #12
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman arkadaşa 200 er lira gönderinde iş yapsın
    Ucuz iş peşinde koşanlara dur denmesi niye böyle bir tepkiye sebep oldu sizde anlayamadım
  • 22-12-2010, 01:51:47
    #13
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz iş peşinde koşanlara dur denmesi niye böyle bir tepkiye sebep oldu sizde anlayamadım
    bazı şeyler sadece destek yazmakla olmuyo onu söylemek istedim

    Herkes destekler ama icraat olmadıktan sonra bi işe yaramaz.

    bende konuda destek olduklarını belirten arkadaşların bu işe gerçekten öncülük etmelerini istedim o kadar
  • 22-12-2010, 01:56:14
    #14
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı şeyler sadece destek yazmakla olmuyo onu söylemek istedim

    Herkes destekler ama icraat olmadıktan sonra bi işe yaramaz.

    bende konuda destek olduklarını belirten arkadaşların bu işe gerçekten öncülük etmelerini istedim o kadar
    Öncülük yapıcaklarsa fiyatlarında indirime gitmemeleri yeterli olur konuyu amacı dışında anlammışsınız sanırım, tekrar okumanızı tavsiye ederim verilmek istenen mesajı tam olarak kavramanız için...
  • 22-12-2010, 02:13:46
    #15
    "Bazı insanlar kaliteyi sever"

    İnadına 4 haneli
  • 22-12-2010, 12:08:21
    #16
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncülük yapıcaklarsa fiyatlarında indirime gitmemeleri yeterli olur konuyu amacı dışında anlammışsınız sanırım, tekrar okumanızı tavsiye ederim verilmek istenen mesajı tam olarak kavramanız için...
    Konuyu gayet iyi kavradım hocam

    Arkadaş fiyatları yükseltmek için böyle bir konu açmış. Yani bu işi 20 25 liraya yapıp piyasayı düşüren üyelere inat piyasayı yüksek tutmak istemiştir. ve Alıntı yaptığım 2 arkadaşta bunu desteklemiş.

    Bende diyorum ki madem destek oluyosunuz bu iş'e öncülük edip piyasanın yükselmesini sağlayın da 200 er lira gönderin millette görsün ya bu iş'in gerçek piyasası buymuş diye
  • 22-12-2010, 12:31:26
    #17
    Arkadaşlar öncelikle tüm yorumda bulunan kişilere teşekkür ederim.

    Bahsettiğim gibi bu konu iş alımı için değil piyasaya tepki için açılmıştır. ve gördüğüm kadarıyla 50 milyona iş yapanlar bile aslında bunu isteyerek değil 'piyasa' gereği o fiyatı çekmişler ve böyle bir oluşum onların da hoşuna gidiyor. Desteklerinizi sürdürmenizi ama tabiki fiyatı yükseltirken kalitenizi de her gün artırmanızı rica ediyorum. Bu iş sadece fiyat çekmekle bitmez gerçekten o fiyatı haketmemiz gerek.

    Ayrıca sadece bunu arayüz kodlama aşamasında değil tasarım ve yazılım aşamasında da uygulayabiliriz. Çünkü r10 dışındaki dünyada işler hiç de böyle değil. Web piyasasını burası sanan ve fiyatlar çok düşük diyerek sektöre küsen oldukça yetenekli insanlar tanıdım burda.

    Yeni yetenekler, kendini geliştirenler ve sektörü bu kadar ucuz sananlar kaybolmasın. Yeteneklerinizin farkına varın ve tabiri caizse kendinizi ona göre pazarlayın.

    Olumlu/olumsuz tüm görüşteki arkadaşlara saygılarımla.
  • 23-12-2010, 18:14:45
    #18
    Ne demek istediğimi buradaki yorumlara bakarak daha iyi anlayabilirsiniz : http://ff.im/vxrPi