Arkadaşlar öncelikle tüm yorumda bulunan kişilere teşekkür ederim.
Bahsettiğim gibi bu konu iş alımı için değil piyasaya tepki için açılmıştır. ve gördüğüm kadarıyla 50 milyona iş yapanlar bile aslında bunu isteyerek değil 'piyasa' gereği o fiyatı çekmişler ve böyle bir oluşum onların da hoşuna gidiyor. Desteklerinizi sürdürmenizi ama tabiki fiyatı yükseltirken kalitenizi de her gün artırmanızı rica ediyorum. Bu iş sadece fiyat çekmekle bitmez gerçekten o fiyatı haketmemiz gerek.
Ayrıca sadece bunu arayüz kodlama aşamasında değil tasarım ve yazılım aşamasında da uygulayabiliriz. Çünkü r10 dışındaki dünyada işler hiç de böyle değil. Web piyasasını burası sanan ve fiyatlar çok düşük diyerek sektöre küsen oldukça yetenekli insanlar tanıdım burda.
Yeni yetenekler, kendini geliştirenler ve sektörü bu kadar ucuz sananlar kaybolmasın. Yeteneklerinizin farkına varın ve tabiri caizse kendinizi ona göre pazarlayın.
Olumlu/olumsuz tüm görüşteki arkadaşlara saygılarımla.