• 22-12-2010, 00:09:23
    #1
    Evet biliyorum bu şekilde başlıklara pek alışık değiliz r10 üzerinde birileri "piyasa düştü, ben de düşürürüm" diyor. Ben de diyorum ki bu piyasayı yükseltmek sizin elinizde. İlk adım da benden olsun ne kadar gerisi gelir bilmiyorum ama psd tasarımı xHtml'e valid ve cross browser dökmenin taban fiyatı bende 200 TL arkadaşlar.

    Referans isteyen arkadaşlar portfolyo sayfamı inceleyebilir.

    Not: Bu başlık ticari kazançtan çok ticari mesaj için açılmıştır.

    Saygılarımla.

    Murat Doğan
    Kullanıcı Arayüzü Geliştiricisi
  • 22-12-2010, 00:10:55
    #2
    ++ Sonuna kadar destekliyorum arkadaşım.Malum piyasa yükselsin
  • 22-12-2010, 00:13:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ++ Destek
  • 22-12-2010, 00:16:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    200 liraya mynet kodlanır...
  • 22-12-2010, 00:18:50
    #5
    konumu kapattım ve destek veriyorum.
  • 22-12-2010, 00:20:34
    #6
    arno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 liraya mynet kodlanır...
    Zaten Google'ı 300 Liraya Kurmuşlar.
  • 22-12-2010, 00:22:42
    #7
    50 liraya yapılacak css işi vardır 1000 liraya yapılacak css işi vardır

    Taban 200 çekmeniz abes olmuş ama derseniz ben basit iş almam doymuş biririsiyim derseniz Başarılar diliyorum
  • 22-12-2010, 00:25:56
    #8
    Yok dostum bu çatı altında yemez o.
  • 22-12-2010, 00:26:04
    #9
    En azından yaptığı işe saygı duyan biri var bu forumda ! Destekliyorum, ve yaptığı işe saygı duymayan insanlarında bu konuya yorum yazmamalarını öneriyorum...