Evet biliyorum bu şekilde başlıklara pek alışık değiliz r10 üzerinde birileri "piyasa düştü, ben de düşürürüm" diyor. Ben de diyorum ki bu piyasayı yükseltmek sizin elinizde. İlk adım da benden olsun ne kadar gerisi gelir bilmiyorum ama

psd tasarımı xHtml'e valid ve cross browser dökmenin taban fiyatı bende
200 TL arkadaşlar.
Referans isteyen arkadaşlar
portfolyo sayfamı inceleyebilir.
Not: Bu başlık ticari kazançtan çok ticari mesaj için açılmıştır.
Saygılarımla.
Murat Doğan
Kullanıcı Arayüzü Geliştiricisi