Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncülük yapıcaklarsa fiyatlarında indirime gitmemeleri yeterli olur konuyu amacı dışında anlammışsınız sanırım, tekrar okumanızı tavsiye ederim verilmek istenen mesajı tam olarak kavramanız için...
Konuyu gayet iyi kavradım hocam

Arkadaş fiyatları yükseltmek için böyle bir konu açmış. Yani bu işi 20 25 liraya yapıp piyasayı düşüren üyelere inat piyasayı yüksek tutmak istemiştir. ve Alıntı yaptığım 2 arkadaşta bunu desteklemiş.

Bende diyorum ki madem destek oluyosunuz bu iş'e öncülük edip piyasanın yükselmesini sağlayın da 200 er lira gönderin millette görsün ya bu iş'in gerçek piyasası buymuş diye