• 30-10-2009, 18:44:56
    #10
    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her konuda illa bi eub ulaşın diyorsunuz başka yapan yok sanki o işi. bu işi yapan arkadaşlara ayıp oluyor bırakın kendisi yazsın..
    Hocam gerçekten yok sanırsam
  • 30-10-2009, 18:47:02
    #11
    Tek sidebar haline mi getirilecek? Eğer öyleyse pm lütfen.
  • 30-10-2009, 18:49:38
    #12
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sidebar haline mi getirilecek? Eğer öyleyse pm lütfen.
    Sizinle görüşmüştük, msnde resimli olarak anlatmıştım uzunca, olmadı maalesef. İyi çalışmalar
    Emre

    İstediğim:
  • 30-10-2009, 20:47:04
    #13
    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her konuda illa bi eub ulaşın diyorsunuz başka yapan yok sanki o işi. bu işi yapan arkadaşlara ayıp oluyor bırakın kendisi yazsın..
    kick daha önce çalıştı eub'le. Bende çalıştım, memnun kalınan bir işin önerilmesi kadar normal birşey olamaz.

    Saçmalamışsınız
  • 07-11-2009, 02:49:11
    #14
    Son olarak Aydın Bey ile anlaşılıp iş ona verilmiştir, bu sefer umutluyum bakalım
  • 07-11-2009, 11:42:07
    #15
    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her konuda illa bi eub ulaşın diyorsunuz başka yapan yok sanki o işi. bu işi yapan arkadaşlara ayıp oluyor bırakın kendisi yazsın..
    Alper cevabını vermiş. Çalıştığım insanı önermem kadar doğal birşey var mı ?