bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her konuda illa bi eub ulaşın diyorsunuz başka yapan yok sanki o işi. bu işi yapan arkadaşlara ayıp oluyor bırakın kendisi yazsın..
Hocam gerçekten yok sanırsam