her konuda illa bi eub ulaşın diyorsunuz başka yapan yok sanki o işi. bu işi yapan arkadaşlara ayıp oluyor bırakın kendisi yazsın..
kick daha önce çalıştı eub'le. Bende çalıştım, memnun kalınan bir işin önerilmesi kadar normal birşey olamaz.
Saçmalamışsınız