PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek sidebar haline mi getirilecek? Eğer öyleyse pm lütfen.
Sizinle görüşmüştük, msnde resimli olarak anlatmıştım uzunca, olmadı maalesef. İyi çalışmalar
Emre

İstediğim: