• 27-08-2009, 22:02:15
    #10
    masteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş henüz bitmedi hocam ama çok fazla tecrübem olduğu da söylenemez. Yorumları görmek için ekran görüntüsü ekledim.
    Ben bu işlerin kolay olduğunu söylemedim ki hocam. Bu tasarım içinde uğraş verdim. Henüz bitmiş değil o ayrı bir mesele. Tasarım yaptım deyip satışa sunanlara baktığımda tasarımın "T"si olmayanını gördüm ben.
    Onlar da hakettiğini buluyor zaten
  • 03-09-2009, 02:01:20
    #11
    Merhabalar,

    Tasarım için yeni "Önizleme Resimleri" eklendi. İnceledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum.
  • 03-09-2009, 02:02:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel olmuş bence. eline sağlık..
  • 03-09-2009, 02:07:23
    #13
    Hoş görünüyor, ellerine sağlık
  • 03-09-2009, 02:19:59
    #14
    autlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel olmuş bence. eline sağlık..
    -
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş görünüyor, ellerine sağlık
    Teşekkürler arkadaşlar.
  • 05-09-2009, 01:03:02
    #15
    tasarım gayet güzel olmuş
  • 05-09-2009, 01:40:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amatör bir çalışma.

    Daha soft renkler kullanılması gerekiyor. Simetrik hatalar mevcut. Yerleşimler konusunda bir sorunu yok.
  • 05-09-2009, 14:12:17
    #17
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım gayet güzel olmuş
    teşekkürler hocam.
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amatör bir çalışma.
    Daha soft renkler kullanılması gerekiyor. Simetrik hatalar mevcut. Yerleşimler konusunda bir sorunu yok.
    Simetrik hatalardan kastınızı doğru anladıysam eğer hatalar Html ve Css'ye dökülürken düzeltiliyor.
  • 05-09-2009, 15:11:24
    #18
    Renk tercihini uygun görmedim açıkcası dostum, ve biraz daha geliştirmelisin.