masteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş henüz bitmedi hocam ama çok fazla tecrübem olduğu da söylenemez. Yorumları görmek için ekran görüntüsü ekledim.
Ben bu işlerin kolay olduğunu söylemedim ki hocam. Bu tasarım içinde uğraş verdim. Henüz bitmiş değil o ayrı bir mesele. Tasarım yaptım deyip satışa sunanlara baktığımda tasarımın "T"si olmayanını gördüm ben.
Onlar da hakettiğini buluyor zaten