tasarım gayet güzel olmuş
teşekkürler hocam.
amatör bir çalışma.
Daha soft renkler kullanılması gerekiyor. Simetrik hatalar mevcut. Yerleşimler konusunda bir sorunu yok.
Simetrik hatalardan kastınızı doğru anladıysam eğer hatalar Html ve Css'ye dökülürken düzeltiliyor.