antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım gayet güzel olmuş
teşekkürler hocam.
Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amatör bir çalışma.
Daha soft renkler kullanılması gerekiyor. Simetrik hatalar mevcut. Yerleşimler konusunda bir sorunu yok.
Simetrik hatalardan kastınızı doğru anladıysam eğer hatalar Html ve Css'ye dökülürken düzeltiliyor.