• 27-08-2009, 15:48:30
    #1

    Anasayfa Görünümü - İzleme Sayfası Görünümü
    İzleme sayfasında bazı kısımlara çerçeve eklenecektir.
    PSD TASARIM, CSS VE HTML´E ÇIKARILDI JAVASCRİPT İLE GÜÇLENDİRİLDİ.

    -
    Bu çalışmaya çok önem verdim üzerinde çok çalıştım. İnşallah beğenilir.
    Tasarım hakkındaki eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz benim için çok önemli herkesden bekliyorum.
    OZ Tasarım
    -
    -Ciddi alıcılar P.m atabilir.
  • 27-08-2009, 15:51:29
    #2
    Resim çok küçük görünmüyor ki birşey
  • 27-08-2009, 16:06:50
    #3
    Linki düzelttim hocam.
  • 27-08-2009, 16:37:38
    #4
    Evet gördüm şimdi. Güzel bir tasarım aslında ama anasayfa çok videolara boğulmamalı bence kendi nacizane fikrim yani. Biraz daha sade yapmaya çalışın anasayfayı bence. Renkleri de daha soft kullanırsanız daha hoş olacaktır. Çok vurgulu ve efektli simgeler kullanmayın size tavsiyem.

    İyi Çalışmalar dilerim .
  • 27-08-2009, 16:38:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    evet güzel renkler farklılaştırılabilridi ama yinede iyi
  • 27-08-2009, 16:46:49
    #6
    fiyat konusundaki düşünceleriniz nedir? sadece tasarım
  • 27-08-2009, 16:59:35
    #7
    Css sitelerini biraz incele. İnce işçilikler konusunda layer style kullanmayı dene. Hem hızlanırsın hemde iyi sonuçlar alırsın. Detaylar işi öne çıkaran unsurlardır. Sen tamamını es geçip bitsin diye bu şekilde sonlandırmışsın. Yada tecrüben henüz bu kadar. (Yanlış anlama yorum istedin gördüklerimi ilettim.)
  • 27-08-2009, 17:57:43
    #8
    masteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat konusundaki düşünceleriniz nedir? sadece tasarım
    Türk mantığı işte direk ticarete dökeyim istiyor herkes işi... 5 Yıldır ben İnternet işleriyle uğraşıyorum daha yeni yeni ticarete döktüm işimi yani bu kadar kolay değil ki bu işler. Biraz kendinizi geliştirdikten sonra ticareti düşünmelisiniz.
  • 27-08-2009, 21:46:03
    #9
    Desmosedici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Css sitelerini biraz incele. İnce işçilikler konusunda layer style kullanmayı dene. Hem hızlanırsın hemde iyi sonuçlar alırsın. Detaylar işi öne çıkaran unsurlardır. Sen tamamını es geçip bitsin diye bu şekilde sonlandırmışsın. Yada tecrüben henüz bu kadar. (Yanlış anlama yorum istedin gördüklerimi ilettim.)
    İş henüz bitmedi hocam ama çok fazla tecrübem olduğu da söylenemez. Yorumları görmek için ekran görüntüsü ekledim.

    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk mantığı işte direk ticarete dökeyim istiyor herkes işi... 5 Yıldır ben İnternet işleriyle uğraşıyorum daha yeni yeni ticarete döktüm işimi yani bu kadar kolay değil ki bu işler. Biraz kendinizi geliştirdikten sonra ticareti düşünmelisiniz.
    Ben bu işlerin kolay olduğunu söylemedim ki hocam. Bu tasarım içinde uğraş verdim. Henüz bitmiş değil o ayrı bir mesele. Tasarım yaptım deyip satışa sunanlara baktığımda tasarımın "T"si olmayanını gördüm ben.