Evet gördüm şimdi. Güzel bir tasarım aslında ama anasayfa çok videolara boğulmamalı bence kendi nacizane fikrim yani. Biraz daha sade yapmaya çalışın anasayfayı bence. Renkleri de daha soft kullanırsanız daha hoş olacaktır. Çok vurgulu ve efektli simgeler kullanmayın size tavsiyem.
İyi Çalışmalar dilerim .