• 09-06-2009, 22:12:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İlk çalışmalar..




    -----------------------


  • 12-06-2009, 01:35:22
    #11
    Misafir
  • 12-06-2009, 08:41:17
    #12
    Yarışmaya olan ilginin az olması sebebi ile
    Ödül: 20TL olmuştur,
    19.06.2009da bitecektir.
  • 12-06-2009, 11:02:34
    #13
    Tasarım 1



    Tasarım 2

  • 18-06-2009, 21:17:36
    #14
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    Bir oto galerinin web sitesini yapmaktayım
    Güzel bir logoya ihtiyacım var,
    Firmanın ismi'ni google arama motoru indexlemesin diye pm'den vereceğim.
    Yarışma Pazar gününe kadar açıktır, logolarınızı bekliyorum.
    Ödül: 15TL'dir.
    Siteyi henüz tasarlamadığım için siyah veya beyaz zeminde olacak şekilde tasarlayabilirsiniz.
    Teşekkürler
    Hangi pazar bu yarışmanın sonu , ömrümün sonunda ki pazarmı , bilgisayarımı karıştırırken yarışma için yaptığım logoyu gördüm, onuda görmesek hiç açıklama yok
  • 18-06-2009, 21:26:15
    #15
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarışmaya olan ilginin az olması sebebi ile
    Ödül: 20TL olmuştur,
    19.06.2009da bitecektir.
    pardon görmedim, bugünlerde görme özürlü olduk, bu vesile ile diğer arkadaşlarda katılır yarın bitiyormuş
  • 18-06-2009, 21:50:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    logorizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon görmedim, bugünlerde görme özürlü olduk, bu vesile ile diğer arkadaşlarda katılır yarın bitiyormuş
    Sen ne içtin ya git elini yüzünü yıka Yarın Cuma
  • 18-06-2009, 21:55:20
    #17
    Bendende 3 logo Aceleye geldi biraz ...












    İstediğiniz karede istediğiniz oynama ve değişiklik yapabilirim.
  • 18-06-2009, 22:18:43
    #18
    Archer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ne içtin ya git elini yüzünü yıka Yarın Cuma
    ALLAH'a sığınırız bahsettiğin şeylerden, bizim şeytanımız bol doğru yolda olmaya çalıştığımız için, sorun bu