• 08-06-2009, 21:40:02
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    Bir oto galerinin web sitesini yapmaktayım
    Güzel bir logoya ihtiyacım var,
    Firmanın ismi'ni google arama motoru indexlemesin diye pm'den vereceğim.
    Yarışma Pazar gününe kadar açıktır, logolarınızı bekliyorum.
    Ödül: 15TL'dir.
    Siteyi henüz tasarlamadığım için siyah veya beyaz zeminde olacak şekilde tasarlayabilirsiniz.
    Teşekkürler
  • 08-06-2009, 21:46:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 08-06-2009, 22:37:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende alayım.
  • 08-06-2009, 22:44:15
    #4
    pm'ler gönderildi.
  • 08-06-2009, 22:51:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 08-06-2009, 23:13:14
    #6
    Konu isminde yarışma sözcüğü geçmeli bence, 15 Tl'den logo yapıyorsunuz gibi duruyor (:
    hayırlı olsun yarışma
  • 09-06-2009, 00:19:50
    #7
    doru diyosun ahmet,
    evet bu bir yarışma, modlar düzeltirse sevinirim
  • 09-06-2009, 12:35:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 09-06-2009, 19:33:45
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    PM alabilirmiyim