• 18-06-2009, 22:39:55
    #19
    pm alablrmiyim
  • 18-06-2009, 22:45:20
    #20
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...rismasi-4.html

    Merhaba Arkadaşlar,
    Bir oto galerinin web sitesini yapmaktayım.
    Güzel bir logoya ihtiyacım var,
    Firmanın ismi'ni google arama motoru indexlemesin diye pm'den vereceğim.
    Siteyi henüz tasarlamadığım için siyah veya beyaz zeminde olacak şekilde tasarlayabilirsiniz.
    Yarışma Ayın 17sine yani Çarşamba gününe kadar açıktır, logolarınızı bekliyorum.
    Ödül: GAMEPAD HY-832 PS1/PS2 TITRESIMLI
    Değeri: 15$ USD
    Özellikleri:
    Pc/ps1/ps2 uyumu
    Titreşim: Var
    12 adet tuş, 8 yön tuşu
    Windows 2000, 2003, me, xp ve VISTA uyumlu
    Garanti Süresi: 24Ay


    daha bu yarışma sonlanmamışken farklı başlıkta aynı yarışma mı??????
  • 19-06-2009, 08:04:59
    #21
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...rismasi-4.html
    Merhaba Arkadaşlar,
    Bir oto galerinin web sitesini yapmaktayım.
    Güzel bir logoya ihtiyacım var,
    Firmanın ismi'ni google arama motoru indexlemesin diye pm'den vereceğim.
    Siteyi henüz tasarlamadığım için siyah veya beyaz zeminde olacak şekilde tasarlayabilirsiniz.
    Yarışma Ayın 17sine yani Çarşamba gününe kadar açıktır, logolarınızı bekliyorum.
    Ödül: GAMEPAD HY-832 PS1/PS2 TITRESIMLI
    Değeri: 15$ USD
    Özellikleri:
    Pc/ps1/ps2 uyumu
    Titreşim: Var
    12 adet tuş, 8 yön tuşu
    Windows 2000, 2003, me, xp ve VISTA uyumlu
    Garanti Süresi: 24Ay

    daha bu yarışma sonlanmamışken farklı başlıkta aynı yarışma mı??????
    Bu yarışma devam ediyormu hiç bir şey anlamadım