enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
Bir oto galerinin web sitesini yapmaktayım
Güzel bir logoya ihtiyacım var,
Firmanın ismi'ni google arama motoru indexlemesin diye pm'den vereceğim.
Yarışma Pazar gününe kadar açıktır, logolarınızı bekliyorum.
Ödül: 15TL'dir.
Siteyi henüz tasarlamadığım için siyah veya beyaz zeminde olacak şekilde tasarlayabilirsiniz.
Teşekkürler
Hangi pazar bu yarışmanın sonu , ömrümün sonunda ki pazarmı , bilgisayarımı karıştırırken yarışma için yaptığım logoyu gördüm, onuda görmesek hiç açıklama yok