• 11-08-2020, 12:09:16
    #1
    Merhaba bu facebook kapak fotoğrafı çok hoşuma gidiyor, word dosyasında talimatlar hazırladım, resimdeki yazıların ve resimlerin değişmesi, bazı yerlerin silinmesi bazı şeylerin eklenmesi lazım. Bunun kadar kaliteli yapabilecek birisini arıyorum. Eğer kaliteli olmazsa, resimdeki gibi kalite kokmazsa ödeme yapmam, resimdeki gibi olursa 50 TL Ödeme yapacağım.
  • 11-08-2020, 12:15:16
    #2
    Bu örnekteki çalışma 50tl değil, ikincisi burası köle arama platformu degil. Ne demek beğenmezsem ödeme yapmam? Emeğin hakkını vermek zorundasınız
  • 11-08-2020, 12:15:39
    #3
    mesaj attım
  • 11-08-2020, 12:15:45
    #4
    İşi bilen adam 50 tl yapmaz
  • 11-08-2020, 12:16:37
    #5
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu örnekteki çalışma 50tl değil, ikincisi burası köle arama platformu degil. Ne demek beğenmezsem ödeme yapmam? Emeğin hakkını vermek zorundasınız
    Hayır bu grafikerin insiyatifindedir ben çalışmalarımın başında beğenmezseniz ödeme yapmazsanız diyorum.
  • 11-08-2020, 12:17:22
    #6
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır bu grafikerin insiyatifindedir ben çalışmalarımın başında beğenmezseniz ödeme yapmazsanız diyorum.
    Ben de nereden çıkıyor bunlar diyorum. Tasarımcı dayıyı şimdi daha iyi anlıyorum.
  • 11-08-2020, 12:18:10
    #7
    resimdeki gibi kalite kokmazsa ödeme yapmam
    bu yüzden bunu yazmak yerine referanslarını beğenmediğim insan ile çalışmam diyebilirsiniz
    Aynı zamanda 50 TL nedir?
  • 11-08-2020, 12:19:36
    #8
    Mesaj ve teklif vermeyin arkadaslar bu sekilde bir uslup olamaz,
    1. isin ederi bu degil
    2. Baskasinin calismasini kullanmak zaten olmamasi gereken birsey
    3. Manavdan karpuz almiyorsunuz
  • 11-08-2020, 12:19:58
    #9
    Hocam bu piyasada açık konuşayım grafik tasarım okuyorlar sonra kendilerini ayağa düşürüyorlar tasarımcılar açık konuşayım tekrar kalite koruma diye bir şey yok

    adam bakın ne diyor 50 TL veririm ama ötürürüm diyor

    şimdi buna mutlaka burada tasarımcı düşecektir.

    Ben dışarıdan işler alıyordum tek bannere 100 tl yapıyordum

    burada daha konu açmadım

    Buradan web tasarım yazılım ve grafiker arkadaşlara şunu diyeyim açık konuşayım tekrar

    bu söz onlara gelsin bende dahil içinizde;

    Kıyakcılığın sonu ayakçılıktır

    ayakçı olmayın emekçi olun


    ondan sonra iş veren adamlar ne diyor ya ben biliyorum zamanım yok yalan ne bilmesi bakıyor enayi çok piyasa da